loading...
فان کده | fun-kadee

در زمین اقیانوس‌ها، کوه‌ها و جنگل‌های زیبایی وجود دارد اما ما فراموش می‌کنیم که در زمین حفره‌های غول پیکری نیز وجود دارد که زمانی به آنها از بالا مشاهده می‌کنیم شبیه نقطه‌ها یا خال‌ به نظر می‌سند.

این حفره‌های شگفت‌انگیز را می ‌توان در برخورد شهاب سنگ‌ها، معادن الماس و آتشفشان‌ها بر روی سطح زیبای زمین مشاهده کرد.

ابعاد این چاله‌ها و معادن بسیار جذاب متفاوت هستند. دیدن آن‌ها با اندازه‌های واقعی شان جالب و متحیر کننده است.

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

معدن  Mirny, Yakoutie در روسیه

در سال های 60 این معدن الماس قادر به تولید بیش از 10 میلیون قیراط الماس یعنی دو تن الماس در سال بوده است.

گسترش این معدن از سال 1957 شروع شد. با طول 525 متر و 1200 متر قطر بزرگترین معدن در اتحاد جماهیر شوروی است. حتی پرواز هلی‌کوپتر برفراز این معدن ممنوع است.

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

Berkeley Pit, Montana در ایالات متحده آمریکا
این معدن مس قدیمی افتتاح آن در سال 1955 – 1982 بوده است. آب‌های زیر زمینی به دلیل نزدیک بودن به این مکان حفره را پر از آب کرده اند. در حال حاضر عمق 270 متر است.

 

 

یک عصب‌شناس با اشاره به دلایل گرفتگی گردن بر اثر استرس، نشستن نادرست و ضربه‌های وارد شده، خود درمانی به ویژه مصرف مسکن‌ها و استفاده از یخ را نادرست برشمرد.

 

گرفتگی و اسپاسم گردن به 3 دلیل رخ می‌دهد. اول بر اثر استرس، دوم نشستن‌ها و استفاده نادرست از سیستم عصبی و عضلانی و سوم تروماها و ضربه‌های که به گردن وارد می‌شود.
تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 60 درصد از آرتروزهای گردن بر اثر استرس است.

 

تعداد اعصاب موجود در ناحیه گردن و شانه‌ها بیشتر از دیگر قسمت‌های بدن است و از آن جایی که عصب، ماهیچه و استخوان یک سیستم را تشکیل می‌دهند، فشار بر هر کدام می‌تواند کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد.

 

این موضوع حتی در حیوانات نیز دیده می‌شود. شاخ و شانه کشیدن آنها برای حفظ بقا موجب بالا انداختن شانه‌ها و در هم کشیدن ابروها می‌شود که به لحاظ فیزیکی عضلات را منقبض می‌کند.

 

انحنای استخوانی در برخی افراد نیز می‌تواند ناشی از نشستن‌های نادرست باشد.

تحقیقات نشان داده مقدار فشاری که پشه موقع سوراخ کردن پوست انسان وارد می‌کند به اندازه فشاری است که یک فولکس بر سکه‌ای ده‌شاهی وارد می‌کند. بنابراین گاهی فشاری که بر گردن وارد می‌شود می‌تواند موجب دردهای گردن شود.

 

برداشتن یک قابلمه یک کیلویی از روی اجاق نیز می‌تواند با دردهای گردن در بانوان همراه باشد.
برای مراقبت از گردن باید موقع مطالعه به زاویه سر توجه کنیم. پایین بودن بیش از حد موجب فشار بر مهره‌های گردن می‌شود.

تحلیلهای شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری فناوری Digital Power Group نشان داده یخچالهای متوسط جدید سالانه بطور میانگین حدود 322 کیلوبایت ساعت انرژی مصرف می‌کنند در صورتی که میزان انرژی مصرفی آیفون حدود 361 کیلوبایت ساعت در سال است.

بیشتر این انرژی برای شارژ باتری استفاده نمی‌شود بلکه برای تامین انرژی مراکز داده مسؤول ارتباطات بی‌سیم جریان داده در این دستگاهها صرف می‌شود.

بر اساس این پژوهش، سیستمهای ارتباطی جهان از 1500 تراوات ساعت که 10 درصد انرژی جهانی و معادل ترکیب آلمان و ژاپن بوده، استفاده می‌کنند. این میزان مصرف برابر با کل مصرف برق جهانی در سال 1985 است.

تنها یک تراوات ساعت برای تامین برق حدود 90 هزار خانه برای یکسال کافی است.

با افزایش روزانه هوشمند و مرتبط شدن دستگاهها، انتظار می‌رود که ترافیک ساعتی اینترنتی از ترافیک سالانه اینترنتی در سال 2000 متجاوز شود.

در حال حاضر به انرژی زیادی برای تامین نیروی ستون فقرات ارتباطات جهان نیاز بوده و همچنین در آینده نیز با افزایش استفاده سرورها از جریان Netflix به دستگاههای ارتباطی این نیاز بیشتر خواهد شد.

طبق برآوردهای این پژوهش، تا سال 2035 میزان انرژی استفاده شده برای تامین نیروی رایانش ابری نسبت به لامپ تفاوت بسیار کمی خواهد داشت.

شرکت اپل یکی از بزرگترین مشتریان داده‌های ابری بوده و از آن برای تغذیه دستگاههای آیفون و اپل استفاده می‌کند.

متاسفانه بیشتر این انرژی از زغال‌سنگ بوده که برای اپل بیش از 55 درصد است. تا زمانی که زغال‌سنگ ارزان‌ترین منبع انرژی جهان باشد، همچنان بیشترین مورد مصرف را داشته و همکاری بیشتری در گرم شدن آب‌وهوای جهان خواهد داشت.

از آنجایی که کاربرد داده جهانی کاهش نخواهد یافت، اپل در پی راه حل‌های جدید به دنبال استفاده از 100 انرژی تجدیدپذیر است. به گفته اپل، این شرکت، 75 درصد مسیر را به سوی این هدف طی کرده است.

اپل با استفاده از منابع انرژی خورشیدی، بادی، برق‌آبی و زمین گرما قصد دارد تا جای ممکن به تولید کربن خنثی نزدیک شود.

قطع پنج دقیقه ای خدمات گوگل،بیش از نیم میلیون دلار به این شرکت رایانه ای خسارت زد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی بلومبرگ نیوز،برآوردها براساس درآمد شرکت رایانه ای گوگل درسه ماهه دوم امسال نشان می دهد قطع پنج دقیقه ای خدمات گوگل در روزدوشنبه،حدود پانصد وچهل وپنج هزاردلار به این شرکت خسارت وارد کرد.

نقص درپایگاه گوگل که به ندرت رخ می دهد، ساعت یازده وپنجاه دقیقه شب به وقت لندن آغاز شد وظاهراً این نقص بر روی پایگاه های اینترنتی گوگل، گوگل درایو،یوتیوب و جی مِیل اثر گذاشته است.

یکـی از فانتـزیام اینـه کـه برم تو داروخانه به دکدره بگم:
شما ” اسید استیل سالیسیلیک ” دارید؟
دکــدره بگه : منظورتون آسپرینه؟
منم بگم : آره خودشه ؛ اسمش همش یادم میره !

**********************************************

بیرون غذا خوردن ما به این صورته که :

همیشه میریم رستوران قیمتارو نگا میکنیم ، بعد میریم فلافلی !

 

**********************************************

فقط يه ايراني ميتونه تو استخر...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نجات غريق زل بزنه و سر رفيقشو بكنه زير آب ...!!!

***********************************************

راز مهم آدم هاي شاد

 

همه دانشمندان معتقدند که آدمهای مثبت معمولا” خوشحالترند.
همه ما آدمهایی را می شناسیم که همیشه خوشحال هستند و از زندگی خود لذت می برنداما چه چیز باعث می شود که آنها اینقدر شاد باشند ؟در واقع این قبیل افراد تاثیرات مخرب استرس را به حداقل می رسانند. مسلما” این آدمهای مثبت و شاد هم گاهی دچار استرس و نگرانی می شوند اما خیلی زودتر از بقیه خودشان را از استرس خلاص می کنند و به وضعیت روحی و جسمی مثبت خود باز می گردند . در اینجا چهار عادت مهم و خوب این نوع افراد را ذکر می کنیم.

 

در هنگام بروز مشکلات از تلفن هایشان استفاده می کنند
افرادی که حداقل یکبار در هفته با دوستانشان معاشرت می کنند طول عمر بیشتری دارند زیرا این روابط اجتماعی باعث می شود مغز آنها هوشیارتر شود و آنها خیلی کمتر از سایرین دچار حمله قلبی شوند . تلفن کردن به دوستان و صحبت کردن با آنها درباره مشکلات به سرعت باعث کاهش فشار خون وسطح کورتیزول می شود. داشتن روابط دوستانه خوب و طولانی مدت می تواند به اندازه ترک سیگار برای ما مفید باشد.

 

آنها همیشه شکرگزار هستند
افرادی که برای همه چیز خدا را شکر می کنند معمولا” آدمهای خوش بینی هستند و در کل بیشتر از بقیه از زندگیشان راضی هستند. این قبیل افراد از لحاظ فیزیکی هم قدرتمندترند. وقتی یک نفر قدردان و سپاسگزار نعمتهای خدا باشد به سختی می تواند تلخ و دیوانه باشد.

 

آنها مهربان هستند
آیا هر روز حداقل ۵ عمل محبت آمیز انجام می دهید؟ اگر در طول روز به دیگران محبت کنید و اعمال خیر زیادی انجام بدهید در پایان روز شاد و تندرست خواهید بود. حتما” لازم نیست کارهای خیلی بزرگی انجام بدهید و برای انجام کارهای خیر از قبل برنامه ریزی کنید حتی اگر اتوبوس جای خودتان را به یک نفر دیگر بدهید و یا همکارتان را به یک نوشیدنی دعوت کنید هم کافی است و در پایان روز احساس رضایت و شادی خواهید کرد.

 

نام «آلبرت انشتین» به عنوان واژه‌ای هم خانواده با «نابغه» در تاریخ رقم خورده است. بررسی‌های دانشمندان نشان داده که بهره هوشی این دانشمند بزرگ بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ بوده است. بر این اساس فهرست نوابغ جهان شامل ۱۶ نفر از افرادی که با بالاترین ضریب هوشی شناسایی شده‌اند، منتشر شده است. سایت دکتر جیسون بتس یک فهرست سیال از نوابغ جهان بر اساس آزمایشات بهره هوشی ارائه کرده که به ادعای وی یک رتبه‌بندی قطعی است.
میانگین بهره هوشی در این آزمایش‌ها ۱۰۰ بوده و اکثر انسانها در گروههای هوشی میان ۸۵ تا ۱۱۴ قرار می‌گیرند. هر رتبه بالاتر از ۱۴۰ به عنوان بهره هوشی بالا مطرح شده و نمرات بالای ۱۶۰ به نوابغ اختصاص داده می‌شود.
بتس خود در این سایت قرار داشته و ضریب هوشی خود را ۱۶۸ معرفی کرده است.
این افراد به ترتیب ضریب هوشی از قرار زیر هستند:
۱- دکتر اوانجلوس کاتسیولیس از یونان با ضریب هوشی ۱۹۸
باهوشترین انسان جهان یک روانکاو ۳۶ ساله یونانی است که همچنین در زمینه‌های فلسفه، فناوری تحقیقات پزشکی و داروشناسی روانی موفق به کسب مدارک دانشگاهی شده است.

 

۲- ریک روزنر از آمریکا با ضریب هوشی ۱۹۲
دومین نابغه جهان در سن ۵۴ سالگی از دستاوردهایی مانند نوشتن برنامه‌های تلویزیونی مانند چه کسی می‌خواهد یک میلیونر باشد در فهرست خود برخوردار است.

 

۳- میسلاو پریداویچ از کواسی با ضریب هوشی ۱۹۲
این استاد ریاضی ۴۵ ساله همچنین یک انجمن نخبه GenerIQ را تاسیس کرده که ایوک و فرل نیز در آن عضویت دارند.

 

۴- کنت فرل از آمریکا با ضریب هوشی ۱۹۰
فرل ۵۲ ساله به پزشکی در کارولینای شمالی مشغول بوده و یکی از اعضای انجمن‌های برگزیده هوش‌بهر مانند Epimethius و فرمان ایمهوتپ است. وی حتی آزمون‌های ضریب هوشی شفاهی و عددی خود را موسوم به QUINTIQ و ۱۲۳۴۵ ابداع کرده است.

 

۵- پاتریک تسیمرشیلد از آلمان با ضریب هوشی ۱۷۸
این نابغه ۳۰ ساله در حال حاضر در رشته فلسفه و علوم سیاسی در دانشگاه دارمشتات تحصیل می‌کند.

 

۶- تیم رابرتز از استرالیا با ضریب هوشی ۱۷۸
رابرتز، استاد و رئیس دپارتمان علمی دانشگاه مرکزی کوئینزلند بوده و در موضوعات سیستم عامل، هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی تدریس می‌کند.

 

۷- لی هان‌کیونگ از کره جنوبی با ضریب هوشی ۱۷۷
هان‌کیونگ ۲۷ ساله در حال حاضر در حال تحصیل پزشکی بوده و عضو چندین انجمن هوش‌بهر بالا از جمله منسای کره و OLYMPIQ است.

 

۸- تادایوکی کونو از ژاپن با ضریب هوشی ۱۷۶
این نابغه ۳۹ ساله در حال حاضر یکی از اعضای انجمن Mysterium و HELLIQ است.

 

۹- پیتر راجرز از استرالیا با ضریب هوشی ۱۷۵
راجرز ۵۸ ساله یک فیزیکدان و شاعر استرالیایی با آثاری در زمینه شعر، اسکیزوفرنی و آلبرت انشتین است. وی که مدرک کارشناسی خود را در رشته ریاضیات از دانشگاه کوئینزلند دریافت کرده، در حال حاضر به نارساخوانی و صرع مبتلا بوده اما باز هم به تدریس در دانشگاه ادامه می‌دهد.

 

۱۰- ودران گلیسیک از بوسنی و هرزگوین با ضریب هوشی ۱۷۵

 

۱۱- سانتانو سنگوپتا از هند با ضریب هوشی ۱۷۴
سنگوپتا از مدرک کارشناسی در مهندسی هوافضا و کارشناسی ارشد مدیریت برخوردار است.

 

۱۲- مارک نایدگر از سوئیس با ضریب هوشی ۱۷۱
این نابغه ۲۰ ساله یک دانشمند و طراح بازی رایانه‌یی است.

 

۱۳- نیک دمپسی از انگلیس با ضریب هوشی ۱۷۱
دمپسی مدرک روانشناسی پزشکی قانونی خود را از دانشگاه متروپولیتن لندن دریافت کرده است.

 

۱۴- جورج دل فرسنو ویهو از اسپانیا با ضریب هوشی ۱۷۰
ویهو عضو چندین انجمن هوش‌بهر از جمله STHIQ مورلی، انجمن نابغه جهانی و اپیدا است.

 

۱۵- گائتانو مورلی از ایتالیا با ضریب هوشی ۱۶۹
مورلی مهندس یک شرکت ایتالیایی و نوسینده کتابی در مورد نظریه نسبیت انشتین است. وی عضو حداقل ۲۰ انجمن هوش‌بهر بالا بوده و خود انجمن نوابغ STHIQ را پایه‌گذاری کرده است.

 

۱۶- ایوان ایوک از کرواسی با ضریب هوشی ۱۶۹
ایوک در آزمون‌های هوش‌بهر پیشرفته، رقابت و آمار تخصص داشته و یکی از اعضای انجمن منشای کرواسی و مدرس ریاضیات پیشرفته است.

اخیراً شبهه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود و آن مسئله فریب آدم و حوّا توسط ابلیس است.

مگر وقتی شیطان به آدم سجده نکرد، خدا او را از بهشت بیرون نکرد؟ پس چطور توانسته دوباره وارد بهشت بشود و آدم و حوا را فریب دهد تا میوه ممنوعه را بخورند؟!

پاسخ به شبهه
طبق آیه‌ ۱۳ سوره مبارکه اعراف «قَالَ فَاهْبِطْ مِنْهَا فَمَا یَکُونُ لَکَ أَن تَتَکَبَّرَ فِیهَا فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ» خداوند متعال به شیطان فرمود: از این جایگاه فرود آى! تو نمی‌توانی در آن جایگاه تکبّر کنى، پس بیرون شو که قطعاً تو از خوار شدگانى. بنابراین شیطان بعد از جریان تکبر و سجده نکردن بر آدم گرفتار لعن ابدی شد و از درگاه خداوند رانده شد.

شیطان قبلا در بهشت نبود بلکه در درگاه الهی و در جمع مقربان درگاه خداوند بود

بهشت جایگاه مۆمنان و بندگان مطیع خداوند در آخرت است لذا اخراج شیطان از بهشت به معنای تنزل از مقام و مرتبه‌ای بود که در نزد خداوند داشت.

توضیحات علامه طباطبایی(ره)
مرحوم علامه در تفسیر آیه ۱۳ سوره اعراف می‌فرماید: جمله «فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ» تاکیدی برای جمله «فَاهْبِطْ مِنْها» است چرا که «هبوط» همان خروج است اما با یک تفاوت! هبوط، خروج از مقام و نزول به درجه‌ای پایین‏تر است، و همین معنا خود دلیل بر این است که مقصود از هبوط فرود آمدن از مکان بلند نیست، بلکه مراد فرود آمدن از مقام و مرتبه بلند است.

به هر حال روشن است که شیطان بعد از این اخراج دیگر نمی‌توانست به بهشت راه یابد، پس چگونه توانست در جریان فریب آدم و حوا وارد بهشت شود؟

در پاسخ به این دسته از افراد باید گفت که اگرچه برخی تصور کرده‌اند که مراد از بهشت آدم و حوا همان بهشت موعود آخرتی است در صورتی که بهشتی که شیطان در آن حضرت آدم و حوا (علیهما السلام)‌ را وسوسه کرد باغی از باغ‌های دنیا بوده است و چه بسا در آن هنگام ممکن است اصلاً شیطان برای فریب آدم و حوا ظاهر نشده باشد و فقط در حد وسوسه باشد، همچنان که وقتی شیطان بسیاری از انسان‌ها را که وسوسه می‌کند آنها قادر به دیدن شیطان نیستند.

نصیحت‌کننده باید قیافه‌ای جذاب و مورد قبول داشته باشد، از این رو افرادی که بیان می‌کنند شیطان در قالب حیوانی خاص برای آدم و حوا ظاهر شده است به لحاظ عقلی قابل درک نیست!
شیطان هنگام وسوسه آدم و حوا به چه شکلی بوده است؟
روایاتی که بیان می‌کند شیطان هنگام وسوسه حضرت آدم و حوا در قالب پرنده و یا مار ظاهر می‌شود عمدتاً اعتبار ندارد اما آنچه که مهم است این است که شیطان انسان را وسوسه کرده است و اینکه نحوه وسوسه چگونه بوده است اهمیت چندانی ندارد لذا دلیلی بر مجسم شدن شیطان در قالب انسان یا حیوان و با هر چیز دیگر وجود ندارند.

بخشی از آیه ۱۸ سوره مبارکه اعراف مبنی بر «قَالَ اخْرُجْ مِنْهَا مَذْۆُومًا مَّدْحُورًا»

بهشتی که آدم و حوا در آن بودند بهشت برینی نبود که آیات قرآن آن را به بندگان شایسته وعده می‌دهد زیرا اخراج از آن بهشت معنا ندارد و هر که به آن بهشت برین راه یابد دیگر برای آن خروجی وجود نخواهد داشت از این رو از ارزش‌ آدم و حوا به واسطه خوردن میوه ممنوعه کاسته شد و از آن بهشت هبوط کردند، بنابراین مراد از بهشت، محل سکونت آنها ـ همان باغی از باغ‌های دنیا ـ بوده است.

ابلیس برای فریب آدم و حوا به شکل حیوان ظاهر نشد
نخستین مطلبی که می‌توان در اینجا به آن اشاره داشت این است که نصیحت‌کننده باید قیافه‌ای جذاب و مورد قبول داشته باشد، از این رو افرادی که بیان می‌کنند شیطان در قالب حیوانی خاص برای آدم و حوا ظاهر شده است به لحاظ عقلی قابل درک نیست!

جذابیت شیطان برای فریب دادن
طایفه جن همانند انسان‌ها مکلفند و از آن جایی که شیطان بسیار اهل عبادت بود، مقامات بالایی را کسب کرده بود و می‌توانست در میان فرشتگان رفت و آمد کند لذا ترکیب ساختاری شیطان به گونه‌ای بود که می‌توانست فرشتگان را ببیند و به سبب فرشتگان نیز قابل احترام بود.

هرگز زمانی که از همسرتان ناراحت هستید مساله را با دوستان و اقوامتان در میان نگذارید.

کمی درددل کردن بد نیست اما هرگز جزییات مساله را نگویید چرا که مخاطبتان با شنیدن صحبت های شما گاهی مواردی را ذکر می کند که می توانند مشکل را بزرگ تر کنند. باید کاملا مراقب باشید که صحبت هیچ کس نباید بر نظر و علاقه شما نسبت به همسرتان تاثیر بگذارد.

 

همچنین زوجین به سرعت مشکل بروز کرده را فراموش می کنند اما اطرافیان مساله را فراموش نمی کنند و این امر گاهی رفتار آنها با همسر شما را تغییر می دهد. همچنین ممکن است آنها پس از مدتی مجددا مساله را به شما یادآوری کنند در حالی که شما آن را فراموش کرده اید و این یادآوری ها می توانند بر روابط شما و همسرتان تاثیر منفی بگذارند.

 

نظر همسرتان در مورد اقوام و دوستان باید راز بماند

 

هرگز اجازه ندهید کسی از احساس و نظر همسرتان نسبت به اقوام و دوستانتان مطلع شود. شاید همسرتان نسبت به یکی از اقوام شما احساس خوبی نداشته باشد و شما این مساله را به یکی دیگر از اقوامتان بگویید و او نیز مساله را با دیگران در میان بگذارد. مسلما در چنین شرایطی اختلافات بسیاری در خانواده تان بروز خواهد کرد و مهم تر از همه این که در روابط شما با همسرتان نیز مشکلاتی بروز می کند.

 

در مقابل، همسرتان نیز نباید از نظر دوستان و فامیل در مورد خودش آگاه شود، نظر مخالف و نارضایتی دوستان و اقوام شما برای همسرتان چیزی جز دلخوری به بار نمی آورد. به یاد داشته باشید اگر چه رفتار مناسب در هر مکان و زمانی نیکوست اما دلیلی ندارد که همسرتان مطابق میل دوستان و اقوام شما باشد.

 

میزان درآمد و بدهی هایتان راز شما و همسرتان است

 

میزان بدهی ها و درآمد شما نشانه توان مالی شماست. هرگز اجازه ندهید کسی از این موارد مطلع شود چون در این صورت بروز مشکلات بعدی اجتناب ناپذیرند. شاید شما در ابتدای دوران زندگی مشترکتان بدهی های بسیار و درآمد کمی داشته باشید اما تمام این موارد گذرا بوده و روزهای بهتری در انتظار شما هستند.

 

شاید در این دوران با وجود تمام قرض ها و بدهی ها نیز شما همچنان از صمیم قلب احساس خوشبختی کرده و از زندگیتان رضایت داشته باشید اما اطرافیانتان با رفتارها و سخنانشان لذت این دوران شما را نابود کنند یا با بر زبان آوردن جملات نامناسب به شما فخرفروشی کرده و به روابط شما و همسرتان آسیب بزنند.

 

مشکلات شما با خانواده ی همسرتان

 

اختلاف عقیده، امری کاملا طبیعی است. همواره به یاد داشته باشید که شما در خانواده و محیطی کاملا متفاوت با همسرتان رشد کرده اید پس وجود اختلاف نظر پدیده عجیبی نیست. چنین اختلافاتی به خصوص در اوایل ازدواج بیشتر هستند و با گذشت زمان هر چه بیشتر با یکدیگر آشنا می شوید اختلافات نیز کمتر می شوند و شما آنها را فراموش می کنید.

 

اما اگر در مورد آنها با دوستان و اقوامتان صحبت کنید آنها دایم موارد اختلاف را به شما یادآوری کرده و اجازه نمی دهند آنها را فراموش کنید و نتیجه این امر چیزی جز بروز اختلاف نیست. زمانی که از خانواده همسرتان آزرده خاطر می شوید تنها کافی است به خودتان بگویید ما از دو خانواده متفاوت هستیم و اختلاف طبیعی است. هر چه بیشتر به موضوع فکر کرده و در مورد آن صحبت کنید، مساله برایتان بزرگ تر و مهم تر می شود.

 

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
این سایت مجهز به دوربین مدار بسته نمی باشد,راحت باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گزینه بیشتر دوست دارید در فانکده باشه؟
    وضعیت یاهو

    Admin 1

    انجمـن اینتـرنتـی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 484
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 25,596
  • بازدید کلی : 334,672
  • کدهای اختصاصی
    لینک باکس